paket.



hörlurar till mp3n, whii. mina gamla var halvtrasiga!




finaste kameran (: har fotat nu på dagen, ni ska få se sen.



fjällräven kånken i grönt! love it.



rosa badbomb från lush, luktar godis. den ska jag bada med någon kväll (:



knästrumpor från indiska. fin fin fina (: jag älskar randigt.



fyra gråa mateus tallrikar i stora modellen, älskar dom! har redan invigt dom (:



lush ansiktsmask. bästa!

sådär, där var mina paket, förutom mysans, för den kändes för privat för att lägga upp här. alexander gjorde jättegoda mackor till oss till frukost/lunch. ciabatta med brieost, sallad och salami. juice och te till. invigde mateustallrikarna. nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig vacker. har målat naglarna i guld.. får se vad det blir för klänning. en grön antagligen.. kanske den med fina gröna stenar på (:

hörs senare! nu blir det mysmiddag på koh phangan.

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilka underbart fina presenter du fått, stort grattis än en gång. Jag har också de grå Mateus och jag fullkomligt älskar de.



Sköt om dig hjärtat

2009-09-10 @ 11:38:59
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback