tandläkaren

god morgon! (: vaknade iof för över en timme sen, men ändå! ska snart göra frukost och väcka tröttmössan därinne, idag ska vi veckohandla och det behövs, inte många prylar i kylskåpet nu inte. måste skriva en matlista! jättesugen på pasta carbonara. det får bli ett recept iallafall. hittade ett jättegott i elle mat & vin förut, riktigt krämigt och gott. jum.

vid halv tre ska jag till tandläkaren, vill inte kan jag meddela. har hål att laga, och det är ju inte så kul.. hoppas på ett bokmärke iallafall (; det ska nog gå bra. läskigt med bedövning bara, man ser ju inte helt klok ut ^^ sen ikväll ska jag plugga och titta på film, bada hade varit mysigt också. måste ju pröva badbomben jag fick i födelsedagspresent!

ska skriva ner lite recept nu och så, men vi hörs senare idag! ha en jättemysig dag nu! puss&kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback