today!

hej vänner! haft en bra dag? min dag har varit bra, men nu är jag trött och därför blev det inte så sent hos mamma tyvärr. kort men intensivt! (: är riktigt trött nu och det ska bli så mysigt att krypa upp i soffan tillsammans med alexander och titta på någon bra film. göra te och tända ljus! mys! får se vad det blir för film (:

var på lyra idag vid två till tre och hade ett riktigt bra coach möte. det handlade om att jag verkligen måste lyssna mer på mig själv. jag är bra på att bara finnas till för andra, så jag glömmer bort mig själv. mår en vän dåligt, ja då finns jag där 110% och sen glömmer jag bort hur jag själv mår. så det kändes bra. dom överaskade mig med att fira min födelsedag :D vi åt god fruktsallad och glass, och drack cider i champangeglas och sen sa alla som var där fina ord till mig, blödig som jag är just nu fick jag verkligen kämpa med tårarna. fina människor. så glad att jag har fått gå där! men snart är det slut och det kommer kännas tomt. men som sagt, "every story has an end. but in life, every ending is just a new beginning" och visst är det så!

efter lyra kom alexander och hämtade mig och vi åkte till stan, där släppte han av mig och åkte och hämtade våran bil som varit på service, så mötte jag upp johanna! mycket mysig och trevlig tjej. vart inte tyst så många ggr (; vi hade en hel del att prata om alltså. mysig! gick och fikade, och sen gick vi runt och lämnade hennes cv i massa olika butiker. hon ska till alex's systers jobb i morgon i sturegallerian och söka, dom behöver tydligen personal. sen körde vi henne till hennes kusin när alex kom och sen åkte jag och alex till mamma och träffade morfar, mormor, nadia, mamma och adolf (: åt god middag och ja, nu sitter vi här.

jag känner mig otroligt rastlös! ska fixa lite här hemma.. så blir det som sagt film sen (: ha en mysig kväll nu!

puss&kram.



måste fixa min kamera.. vitbalansen är inte helt bra inställd :p



Kommentarer
Postat av: johanna

åh, fina du! SOM jag tycker om dig <3



vad heter alex syster?



JA, vi måste ses innan jag får jobb! och så att du hinner se örebro ;)

känns stort o läskigt med flytt till sthlm, närheten till mamma o pappa känns så trygg o bra liksom...

- men jag borde överleva, o klara det..



HJÄRTA <3

2009-09-14 @ 22:19:10
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Petra

OCH naturligtvis...STOORT GRATTIS i efterskott!

Hipp hipp Hurra! ( ;

2009-09-17 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback