desperata husfruarna

god kväll. (: har precis kollat klart på ett avsnitt av desperata husfruarna. nu ligger jag bara ett avsnitt före de som visas på tv. sitter och äter lite kakor och dricker bedtime the. man blir faktiskt trött av det. sitter och jäspar så jag får tårar i ögonen. ska strax krypa ner i sängen och läsa lite och ligga på spikmattan. bra att komma i säng i tid för imorgon jobbar jag igen, ska vara på jobb 08:15 så uppgång vid 06:00 jääsp! dock tycker jag det är mysigt att gå upp så tidigt, iallafall komma ut i friska luften, se solen gå upp och sitta och läsa metro på tåget (: jag är verkligen inte morgon människa, mer en kvälls och nattmänniska, men det är ju så himla vackert med solen som går upp <3

på torsdag jobbar jag och får ut över tusen kr efter skatt den dagen och det känns bra (: jag har ett sparkonto och där åker överflödiga pengar in. har bestämt att även lägga undan skattepengarna som kommer till midsommar också, det känns bättre att ha ett sparande än att köpa ny dator just nu. den här fungerar ju lixom (:

ska kika lite bloggar och sånt innan jag borstar tänderna! (: vi hörs imorgon. sov så gott. puss&kram.

 



Kommentarer
Postat av: liv

Visst e de härligt att gå upp tidigt=) vart jobbar du någonstans?

2010-04-27 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback