fredag & sol.

hej allihopa!

är ganska nyvaken, sitter och umgås lite med nadia som också åkt på magsjuka stackars! var skönt med sovmorgon idag, vaknade illamående och har varit det sen jag gick upp, idag är det sol ute och helt underbart väder, ska ta en promenad om någon timme tänkte jag, få lite frisk luft, men först blir det dusch och påklädnad! måste inpregnera mina converse light också, för jag börjar bli varm om fossingarna i mina vinterskor ^^

ikväll blir det lite plugga matte, film, fotbad med allt vad det innebär (: tvättning i tvättstugan osv osv. mysigt med helg. jag är trött så en lugn dag är perfekt, vi hörs senare, ha en mysig påskhelg nu! vi hörs senare är lite disträ just nu ^^

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback