God morgon tisdag!

god morgon! (: har ni sovit gott? jag vaknade för en kvart sen, ligger kvar i sängen med två kuddar under huvudet så jag ser vad jag skriver, tycker det är mysigt att ligga under duntäcket med datorn i knät. har läst lite bloggar, mest bara favoriterna och kollat mejlen. ska strax upp och göra frukost. blev så himla sugen på rostade mackor, så fick bli några som var åt det nyttigare hållet. gott med ost och kalkon på. mums. sen blir det duscha, sminka mig och påklädnad. skönt att snön som kom igår natt har smält bort nästan. jag hade ju invigt mina converse igår. ^^

idag ska jag först gå på mattelektion mellan 11 och 13, sen möte på hälsanshus kl 14.30, och vid sex tiden ska jag befinna mig i bromma, bjuden på middag och filmkväll hos jimmy (: så det är fullt upp idag. ikväll måste jag plugga också. börjar på nytt kapitel idag! och snart har jag räknat ut en hel mattebok. alltså, jag är så himla stolt. jag har alltid haft svårt för matte, men nu går det galant. jag är happy! :D

ska ta och gå upp och rosta lite mackor, göra ett glas kall oboy och mumsa. vi hörs senare idag! ha en mysig dag! och njut av livet, det gör jag! <3

puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan.



Kikar in i din blogg ibland :)

Måste bara fråga var din man Alexander tagit vägen?

2010-04-06 @ 10:49:01
Postat av: fanny

maria: va skoj :) hoppas du tycker om den. min man alexander bor hos sina föräldrar dels för jobbigheter inom hans familj så han vill umgås mer med dom och dels för att vi inte kan bo i lägenheten nu när köket renoveras! :)

2010-04-06 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback