helenamys

god morgon bloggen! jag har iof varit vaken sen elva, men låg kvar nästan en timme och drog mig! skönt! (: legat och läst bloggar via mobilen och gosat! sitter och äter frukost nu. sen dusch och göra mig iordning. ska åka till norra sidan av stan i dag hem till helena (: ska bli jättemysigt!! <3

och ikväll när jag kommer hem hörs vi igen. ska fixa fotbad ikväll tänkte jag, tappa upp lite vatten i badkaret med fotsalt och skum och fila, fixa naglarna och måla dom sen. vardagslyx! <3

ska dricka upp mitt "himlagott" te och hoppa in i duschen sen. seg start denna onsdag, tycker man blir lite tröttare på våren, kanske bli någon slags chock när solen tittar fram ^^ men jag har aldrig varit en tvättäkta stockholmare som stressar livet ur sig. lugn&ro och ingen stress här inte (: dock ska jag försöka hinna med tåget som går om en timme! så lite stress blir det iaf såg jag nu. haha!

vi hörs senare. ha en jättemysig dag i solen! njut av dagen, den kommer inte tillbaka!



gbg 06!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback