jobb jobb jobb

hejhopp! och god morgon alla kära underbara läsare! jag har inte haft tid att blogga förens nu ): matteprov osv. och nu ska jag strax fixa iordning mig för jobb! (: sitter och dricker ekologiskt chaite och lyssnar på mysmusik! solen strålar idag och jag är glad (: vaknade upp jätteglad & det har satt i sen dess! underbart att känna lycka i hela kroppen! love life!

dagen ser ut som så; jobb som sagt! sen möta upp alle och kika på köket, fick mms igår och säger bara whiii ! alla skåp + högskål är ihopmonterade och uppsatta på väggarna! nu väntar vi som sagt på täcksidorna och luckorna! (: sen är det bara att börja laga mat ^^ eller ja, elektikern och rörmockarn ska ju komma en sista gång och sen så! (: glad! dragit ut en massa på tiden pga. förseningar från ikea, men snart så! den som väntar på nått gott! sen blir det middag osv!

sen ikväll blir det myskväll med film. jag har sett fram till avsnitt 18 på desperata husfruarna.. så det får bli film istället. funderar på den här almoust famous, den är så mysig! och jag älskar penny lane i den filmen.

på onsdag ska jag och helena ha heldag tillsammans, mys, sola, gå promenader, prata massa såklart, göra hemmagjord pizza och film! mysmys! och på torsdag ska jag, nadia & mamma ha tjejkväll. vi ska basta (har bastu i huset) och äta middag ihop! mys! (:

helgen är ännu oplanerad! skönt faktiskt! bara njuta, vara ute i solen och ta det lugnt! (:

vi hörs ikväll. ha en jättemysig dag! puss&kram.



favorit i repris!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback