Jobb!

Hej allihopa! Bloggar från mobilen nu, är på jobb nu. Sitter barnvakt och fröken sitter klistrad vid barnprogram en stund. Så tänkte passa på att skriva! Har nog sett den här som står på tv ett antal ggr, hennes favorit, så ja :) ska strax börja med middagen. Blir korvstroganoff med ris och sallad! Längesen jag åt korv. Äter helst inte det. När hon somnat tänkte jag lägga mig i soffan och läsa nya topphälsa och amelia. Dricka en kopp te och vänta på att dom kommer hem. Kanske är nått bra på tv också. Sen kommer alexander och hämtar mig när jag slutar. Så åker vi hem. Har ett paket och hämta ut också. Spännande! Hittat en jättebra och super billig affär på nätet med märkeskläder. Och dom har mer än halva priset. Sånt gillar vi ;-) bla. Köpt ett par frank dandy boxers i svart och vittrandigt för 80 kr ist för 200 och dom är riktigt sköna! I morgon är det helg igen! Riktigt mysigt! Älskar helgerna. Brukar alltid börja dagen med en helkropps renovering med inpackning, ansiktsmask, fotbehandling osv osv. Mys! Sen ska jag på coachmöte kl 13 i någon timme, sen jobba i ca tre timmar och sen middag och myskväll. Kanske bio. Vi får se :) på lördag är det tjejkväll hemma hos sumeet och ev. Ut med helena på krogen. Får se. :) och på söndag blir det bara myskväll. Måste verkligen plugga matte på söndag och måndag, har prov på tisdag! Så ser mina dagar ut! Framöver. Har enormt mycket inbokat. Vet att det är mer än det här, men har inte allt i huvudet. Bra med kalender! :) ska mysa vidare här! Ha en jättebra kväll. Så hörs vi senare. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback