karamell.

åh jag har varit på lyckohumör heela dagen. jag har haft en så himla bra dag! det var längesen jag var glad och hade lyckokänska i kroppen såhär och det blir bara bättre och bättre. jag strålar! sitter och suger på en karamell, läser bloggar, skriver i kalendern och planerar lite för kommande dagar. har nya fina gula svea hoodien på mig som kom med posten idag <3 den jag köpte förut ni vet? (: mysig är den och en perfekt både ha ute när man vill vara fin & bekväm, men även hemma-mys-tröja! love it! fick höra att jag såg ut som en sol i den "du skiner som en sol dagligen, och nu extra mycket i den där tröjan" gulligt <3

har haft en jättebra dag! varit och jobbat, gått promenad i solen nere vid vattnet, tittat på fina villor, varit på utflykt med alexander & tittat på bla. kylskåp. ätit middag bestående av grekisk mat tillsammans, varit hemma i bostadsrätten och myst runt, haft pepptalk, och bara njutit av livet!

jag är happy happy! och ja, lyckan är oslagbar. jag är så komisk. antingen eller. antingen är allt på botten, eller uppe i himlen, men när jag är uppe i himlen, då lever jag, skrattar jag, fnissar jag, älskar jag, drömmer jag. <3 jag älskar dig! för mig är du perfekt. livet är lixom inte komplett utan dig! det får jag bevisat för mig själv mer och mer för varje dag. alltid vetat, sen du blev min! men när vi varit ifrån varandra såhär. ja vad kan jag säga. du är mannen i mitt liv. alla har vi våra ner & uppgångar, men du har ägt mitt hjärta alltid. och kommer alltid göra! <3

ska strax tvätta av mitt smink och sjunka ner i mjuka sängen under duntäcket, bläddra i nya topphälsa och sova. är inte alls trött, helt bubblig i kroppen. men spikmattan brukar göra mig trött! såå, vi hörs mer imorgon! sov så jättegott! puss&kram (:

 



Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken jätte jättefin bild och vilken jätte jättefin tjej med en jätte jätte jättefin tröja! ( ;



Kramis

2010-04-17 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback