lista

Vilken svordom använder du mest?
försöker att inte svära.. men fan när nått händer som inte är så bra!

Vilken var den senaste filmen du såg?
the forgotten

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en vit funkisvilla med svarta detaljer på en höjd precis vid vattnet.

Har någon någonsin kallat dig lat?
nej, snarare tvärtom så blir jag kallad driven och ibland för aktiv ^^

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
ja, under flera år, nu är jag pillerfri och jag sover ännu bättre komiskt nog (;

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
jag har ingen sån där. vi lever ju på 2000 talet :D

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
svårt val.. chockladmjölk tror jag!

Vad åt du till middag?
har inte ätit middag än, men har tagit ut kycklingfilé ur frysen, så inriktad på thai ikväll.

Använder du huvtröjor?
myströja hemma!

Kan du vissla?

ja! (:

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

popexpress på gröna lund. hög musik och högt tempo!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
har ingen aning, finns det kanske? ingenting jag tänkt på?

Är du blyg inför det motsatta könet?

det är jag inte!

Äger du några bandT-shirts?
en ramones t-shirt som är riktigt sliten

När flög du senast?
till danmark!

Pratar du några andra språk?
engelska och förstår tyska, men kan bara vissa meningar osv, lite spanska.

Har du gråtit offentligt?
det har jag!

Vilka gör du, önskningar eller planer?
planer, är ett planeringsfreak med block och penna och listor! haha (:

Försöker du alltid lära dig nya saker?
alltid, har jämt nya projekt för mig. blir rastlös annars.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja det vill jag och snart ska jag beställa tatueringstid. har tre tatueringar nu; en trible i svanken, alexanders namn med en stjärna vid vristen, och "what goes around comes around" runt högra handleden med två stjärnor. piercingar; ring i högra sidan av underläppen, näsan och tungan.

Vad har du med dig in på bion?
popcorn eller smågodis och dricka!

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
jag älskar tatueringar och har alltid tyckt att det är fint! så ja om jag varit singel såklart ^^

Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
ödmjuk, lugn, spontan, romantisk, insiativrik, energifylld, glad, positiv, trygg, stabil, pålitlig, målinriktad, driven, smart, omtänksam, händig, noggran, varm, djup, intellektuell m.m. har jag sagt att jag har höga krav på partner?! ha!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
åtta, inte mer, inte mindre.

Äter du frukost dagligen?
det gör jag och jag älskar frukost!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

brukar vara duktig på att pressa in massa samma vecka och ha slappvecka veckan efter..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25 år den 9 september!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback