Lördag!

God morgon! Sovit gott? Jag har sovit väldigt lite och är riktigt trött, men jag bara vägrar vända på mitt dygn fel igen så det var bara att kämpa sig upp kl tio :) har precis ätit frukost, blev två mackor med marmelad och ost, en tallrik naturel yoghurt med valnötter, linfrön, solrosstjärnor och kanel! Färsk pressad apelsin juice (det går mycket apelsiner) och vattenmelon och kivi efter det. Mätt? Ja det är jag :) jag ska börja äta riktigt bra mat igen har slarvat på sista tiden och jag har också rasat i vikt. Så inte bara för att jag älskar nyttig mat och hälsa osv, jag älskar mig själv och vill att jag ska må så bra som möjligt! Vi har ju faktiskt bara en kropp! Och den ska vi vara rädda om! I kväll blir det tjejkväll. Jag hoppas min huvudvärk släpper. Det var på tok för varmt i natt. Man ska tydligen inte ha mer än 15 grader i sovrummet för att sova som bäst. Och det vill jag lova att så svalt var det inte i natt. Haha :) hur som helst, ska bli mysigt och kul i kväll. I går var jag på bio, såg remember me jättebra film! Innan det blev det middag ute med bla sushi :) och sen en sväng in på mysiga salsaklubben på söder! Dansade lite och sen hemåt. Så går dagen Vart lyckad! Jag tänkte ha mitt hemmaspa i dag ist. Hann inte i går men i dag innan jag ska i väg igen. Mysigt! Man känner sig som ny! Ska lägga mig och läsa amelia i sängen och sen starta den här dagen! :) vi hörs senare. Ha en mysig lördag nu! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Mysigt det låter för idag. Salsaklubb? Är det så man dansar själv eller med partner då? Tänkte om det står någon ledig kille i nått hörn o väntar på att bli "uppraggad".

2010-04-10 @ 15:54:24
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback