myskväll

lördagskväll och vi myser för fulla muggar här hemma. nadia och jag har gapskrattat så jag fått magknip (: ätit tacos har vi gjort, snart ska vi duka fram ben&jerry cookie dough, mums! och titta på film. blir nog en skräckis. såg igår och är lite sugen på det nu med! ska göra en kopp te också. köpte ekologiskt bed time te. fast det kanske man ska dricka precis innan läggdax?! (: sen blir det meditation. jag höll på mycket med det innan, men har inte "haft tid" eller rättare sagt, varit påtok för trött på kvällen när jag lagt mig i sängen. så nu ska jag börja att stänga av datorn en timme innan jag ska sova, göra en kopp grönt lugnande te, och bara sitta och meditera. jag älskar det! så jag förstår inte varför det inte står inplanerat i min kalender. det ska det framöver, det lovar jag (:

har haft en riktigt mysig dag hur som helst. inte gjort många knop. städat har vi gjort dock. så mysigt när hela huset luktar ajax citron och skiner! tänt massa levande ljus överallt och ja, myser massa (: njut! ska vara lite social nu. och göra iordning innan filmen. kanske ska hoppa i pyjamasen innan! och fårskinnstoppflorna!

vi hörs senare! ha en jättemysig kväll. det ska vi fortsätta att ha (: puss&kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback