tacos

hej allihopa, nu är jag hemma igen från stan. fick mina ärenden uträttade och köpte även årets första pinnglass (: blev en lakrispuck. mums! solstrålarna har träffat mig i ansiktet hela dagen och jag njuter för fulla muggar! vill vara ute hela tiden <3

ska strax äta resterna från gårdagens tacos och mysa med katterna hos mamma. sen åker jag och alle till bostadsrätten. ikväll blir det mys där hemma. jag har köpa lermask med kakao och seasmör och badskum med kakaodoft och kanel. mys! tänkte köra lite hemmaspa och fixa naglarna, fötterna och massa annat mys! titta film och fika! jag älskar att man får diska temuggarna i handfatet i badrummet och värma vattnet i micron som står inkopplad i hallen, haha. ska bli så jäkla skönt med ett fungerade kök. ja!

hittade en jättesöt tunika i ljusblått/vitt/småblommigt idag i stan. hade 50 kr på sån kupong och den hängde och ville bli köpt av mig på reastången (: var jättefin. kommer bli fint i sommar. såg lite lantlig ut (: man blir så glad när man fyndar!

ska packa ihop massa produkter till ikväll, så det blir en bra spa kväll. ska bli jättemysigt och jag ser verkligen fram emot att vara hemma. även fast det är hur stökigt som helst. det gör lixom ingenting. <3

imorgon fyller liten stor. alltså 25 år. grattis!! det ska vi fira. blir frukost ute i solen med smörgåsar med brieost och salami, hans favorit. och paketöppning! jag hoppas han blir glad (: men jag brukar vara en hejare på att köpa paket och han vet som jag att jag vet vad han vill ha, tss.. (:

vi hörs senare, nu blir det tacos, mys i soffan och sen lite packning för ikväll. vi hörs sen, eller imorgon! puss&kram <3



imorgon är det ett helt år sen. tiden går för fort!




Kommentarer
Postat av: Mademoiselle N R

Hej! Vilken vacker blogg du har.. fotografiskt sett också! Jo.. jag skriver ang. att jag har sett att du har en poncho som jag försöker få tag i. Den är beige-stickad, och kommer från Indiska. Har du den kvar ( i storlek M ) och kan tänka dig att sälja den, till mig, så hör gärna av dig! Lycka till med kärleken!, hälsar Nancy.

2010-04-25 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback