90 tals nostalgi

jag studsade runt hemma idag på dagen. och jag är så glad. kan ni tänka er mig som danslärare? jag kan och dom som söker en danslärare kunde verkligen, ville träffa mig på en gång (: på lördag ska jag träffa chefen. det är som street och funk dans lärare för barn mellan 8 och 13 år och jag får fria händer. ibland är det bra att ha gått på lasse kühlers dansskola i flera år. FY FAN VA KUL! jag har pratat om det flera år att det skulle vara så himla kul att vara danslärare till barn och nu blev jag erbjuden mer än vad tjänsten frågade om. istället för 1 kväll i veckan så blir det eventuellt 2 kvällar i veckan och jag får fortsätta efter höstterminen också. kul med friahänder. nu kan jag återuppleva nostalgin från 90 talet när jag stod och övade in massa coola danser. att välja musik och kombinera ihop danser.. alltså JAG ÄR SÅ GLAD! danslärare för barn är någonting jag velat kombinera med annat jobb. och det är riktigt shysst betalat 250 kr i timmen. shysst! håll tummarna för mig. chefen ska vara med dom första två gångerna när jag är med barnen så jag får chans att lära känna dom. jag är happyface! (:



glädjeskutt!



Kommentarer
Postat av: Doris

ÅH! vad kul gumman!!!!! jag håller tummarna riktigt riktigt hårt för dig <3 Du kommer bli en perfekt danslärare!

2010-08-24 @ 22:33:11
Postat av: Doris

ÅH! vad kul gumman!!!!! jag håller tummarna riktigt riktigt hårt för dig <3 Du kommer bli en perfekt danslärare!

2010-08-24 @ 22:33:55
Postat av: Marielle

GRATTIS Fanny:D! Vad underbart roligt. Å jag kunde känns sin glädje genom orden hihi.

2010-08-25 @ 09:50:31
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Gud va roligt gumman! Skoj när man får göra något man verkligen vill! Kommer passa dig perfekt! :)



Jag lånar internet hos mamma igen.. har massa jag måste göra på datorn, typ hela ens liv liv är ju där :) Nä men, skolan, räkningar o allt sånt sköter man ju över nätet.. o tråkigt nog massa av ens relationer också. Så nu tänkte jag uppdatera mig av ditt liv hihi, inte kunnat läsa din blogg på en vecka ju. Hoppas allt är bra!? Skickade ett sms till dig förut.



Har du hunnit kolla nåt på vilka datum du kan komma till lilla mig?



Puss hjärtat mitt

2010-08-25 @ 19:29:13
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad roligt att hitta något som man brinner för!

2010-08-25 @ 21:36:37
Postat av: Petra

Grattis grattis gumman!!!! Gu vad roligt! VAr ska du hålla till? Såg du förresten youtubeklippet jag skickade, just apropå dans?



Kram

2010-08-26 @ 09:35:00
Postat av: Alexandra

Vad kul!Jag gillar att dansa jag med.Min lilla Nåmi som är 2 år är en liten danstjej.Jag hoppas när hon blir lite äldre att det finns dankurser på lek för henne.Lycka till nu!!

2010-08-26 @ 13:46:15
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback