Doris <3

































Kommentarer
Postat av: Doris

Denna bedårande kattunge!!!! Så otroligt söt! Precis som du <3 Man verkligen ser hur hon älskar dig!

2010-08-15 @ 00:29:35
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Men gud, jag bara sitter och ler och skrattar, vilken underbar liten fluffboll! Naaaw <3 Hon är ju söt som socker! O vilken underbara liten (stor!) personlighet hon har! Vilken liten kattunge skulle modigt gå fram o hälsa på de andra katterna liksom? Gosh! Vet du.. jag tror fanken det ÄR Vera! Vore det inte underbart? :) Men hur gammal är hon? Hon ser så stor ut för att vara 12 v? Men det kanske är all päls! :) Underbar är iaf bara förnamnet! Ser fram emot att få träffa dina missar snart nån gång också :) Jaa vi måste ses på msn snart och kolla tågisar! Jag är ju sjuk nu så är bara hemma vid datorn ändå, så du kan väl skriva när du vet att du kan gå in på msn? Puss vännen och fortsätt njut nu av alla dina fina missar! <3

2010-08-15 @ 14:57:41
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

haha jag kan inte sluta titta, går in o tittar på sötaste doris hela tiden <3

2010-08-15 @ 20:37:16
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Mysmysmysgosan! Å jag vill bara sträcka armen genom skärmen för att känna den mjuka lurviga pälsen... Sötdoris. ( :

2010-08-16 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback