god natt.

uh så himla trött. so much to dooo so little time :p jag har haft en kanon bra dag iallafall (: blev blev helt klart i köket. eller ja näästan, ska ju på golvlister och lister runt dörren. men sen så. tack och lov. sen blev det spontant restaurant besök med darling. satt länge på D6, gillar verkligen det stället. mysigt med massa levande ljus överallt, trevlig personal, jättegod mat och liiite för dyrt. men som sagt. vi hade det bra (: klädde upp oss och spontanade som sagt. mycket mysigt! tack.

sen när vi kom hem så fortsatte vi städa och nu är vi nästan klara. är dödstrött och sminket känns bara jobbigt just nu. ska plocka ut mina torra linser också. känns sådär (; skönt med hemmaglasögonen som inte är direkt snygga men jag älskar dom iallafall <3 :$

imorgon går vi upp runt halv åtta, duschar, äter frukost och åker och hämtar doris <3 det pirrar i min mage,. ska bli riktigt mysigt. har längtat så mycket. och nu äntligen. den som väntar på nått gott..

sen blir det hem och fixa middag, planerna är grillspett med diverse godsaker, färskpotatissallad och tzatsiki. låter bra tycker jag. kul att testa grillfunktionen på ugnen.. antingen blir det jättegott, eller jätteäckligt. man måste ju testa :p efterrätt vet jag inte än. kanske.. kanske. ne, vet inte. tips?!

så nu ska jag tvätta av sminket och raffsa ihop det där sista som ligger runt här. och hoppa i säng. hoppas ni sover jättegott och drömmer fina drömmar. vi hörs imorgon. då får ni se bilder på köket och ni får såklart se bilder på min doris <3 (:

puss&kram.



nya lampan i köket. jättemysigt sken på kvällen (:




Kommentarer
Postat av: Doris

Så god den där maten du ska laga låter. Jag är alldeles säker på att grillfunktionen i ugnen gör susen, så det kommer bli smarrigt. Förstås är jag också nyfiken på att få se bilder från köket, och förstås på lilla söta kattungen <3

2010-08-14 @ 01:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback