good morning sunshines

tog en välbehövt sovmorgon (: SÅ skönt! vakna upp och inte vara helt yr! :p ska strax gör frukost och läsa lite i min bok plocka här hemma, har precis satt på en maskin tvätt med sängkläder. alltså doriskletbajsincidentmittinattenbytaallasängkläder. haha. så det gör jag just nu (: ska ringa och boka tid hos en tjej som utför akupunktur också. inte helt skönt att få massa nålar i sig :p men jag ska testa! fick tips av en av mammas kompisar att det hjälper bra mot kroppspain! så varför inte.

idag ska jag jobba och på intervju på kvällen. sen ska jag hem och äta pannkakor med hemmagjord drottningsylt som min mormor gav när hon kom hit på middag (: vi hade förövrigt jättemysigt och kul. åt gott (okej kyckligspetten var inte helt roliga.. jag har inte lärt mig ugnen än :P ) och sjöng kareoke. haha. kul kväll. blev sent också. tiden går fort när man har roligt. så ikväll blir det pannkakor med lättvispad grädde och drottningsylt. mums. sen ska jag och katterna kolla på film och ha myskväll (: funderar på "love at first hiccup" riktigt tjejfilm. låter perfekt (: sen tänkte jag ha lite hemmaspa. har så mycket bra produkter hemma från body shop så det blir en del hemma spa med ansiktsmasker och kroppssrubber osv. mysigt! bad med levande ljus låter mysigt (: det blir en bra dag idag!

hoppas ni får en bra dag också! så hörs vi senare. puss&kram.



favorit shampot och balsamet. coconut scrub och coconut duschkräm.



Kommentarer
Postat av: Doris

Akupunktur är så mysigt <3 Bananschampo vill jag också ha! Älskar att lukta fruktsallad i håret <3

2010-08-24 @ 15:02:20
Postat av: Lizzie

Älskar också bananschampot! Synd att det inte tillhör det ordinarie sortimentet!

2010-08-24 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback