drömmar är till för dom som älskar - och vi älskar !

jag älskar dig på djupet, där inuti glöder det, är varm och tryggt, du är min enda trygghet, aldrig känt den tryggheten jag känner i dig när du tittar på mig, dina ögon är dom enda ögonen som kan göra mig knäsvag. när du kysser mig vacklar jag till och allt bubblar i magen. jag tror det kallas kärlek och lycka. när man älskar växer man ihop, och det är det vi gjort. när du är ledsen är jag ledsen, när du ler, ler jag, när du faller faller jag. tvåtusentio skulle bli en vackert år, ett bra år, men hela året har varit allt annat än bra, visst har jag hittat ljuspunkter, men jag vet inte. man måste ändå kämpa och hålla ut och det gör jag. jag vet vad jag vill och jag är tålmodig. innan det här året 2010 är slut så kommer vi vara lyckliga. för den lycka jag känner med dig, den går inte bara att glömma, den biter sig fast i hjärtat på mig och den bränner fast på mina horhinnor, precis som du gjort. ditt underbara jag är allt jag någonsin velat dela mitt liv med och nu efter allt som hänt så vet jag det. jag älskar dig föralltid och jag är glad att du trots allt elände står vid min sida och älskar mig. du är mitt livskärlek och inget ska få gå ivägen för den kärleken. banden som vi delar går inte att skära av, för dom är osynliga, dom är så starka och fyllda av kärlek. det röda siden bandet var det finaste bandet du någonsin gett mig. det symboliserar våran starka kärlek till varandra. det var ett fint bevis på din kärlek till mig. jag är din förevigt och jag älskar dig från botten av mitt hjärta. älskling, 2011 blir ett lyckligare år. alla har ups and downs. men du vet lika bra som jag att "winners never quit and quitters never win" .

det här har inte varit ett lätt år gott folk, men fan den som ger sig. nu ser det äntligen ljusare ut och det glädjer mig. klarar man det första och jobbigaste hindret i ett förhållande, då klarar man alla sen.

jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback