I got it.

yeey. intervjun gick toppen igår. bättre än jag hoppats på! jag gick på intervju med självaste uppstartaren av dansskolan, mäktigt att starta upp en dansskola och varit professionell dansare i 15 år. jag fick hur som helst jobbet!! :D nu kommer jag leda grupper med barn från 6-13 år. och när jag är mer rutinerad kommer jag få gå upp till grupper med tonåringar också. jag är happyface! det blir show&streetfunk jag lär ut och det är bra för det är väl det egentligen jag dansat mest själv. kommer förutom dom klasserna ha en musikalgrupp. jag råkade kläcka ur mig att jag älskar att sjunga när hon sa att hon även sökte en danslärare till sin musikalgrupp.. det innebär alltså att man dansar till musik, och sjunger vissa delar av låten. typ "my heart beats" så kan man stanna upp och sjunga det samtidigt som man gör en rörselse att hjärtat slår. lättare i verkligheten att förklara :$ så jag kommer alltid jobba 3 e.m i veckan och ev få utökat senare. lönen är super! men det visste jag ju redan med tanke på att jag gått på sveriges bästa dansskola i 6 år. tror det var runt 10.000 kr per termin. om inte mer. don't remeber. nu kommer jag även få dansa gratis i en vuxengrubb med en av de andra danslärarna som leder vuxna! kuul! ;D jag har fått hem massa musik, och på måndag sätter jag igång och kombinerar dans kombinationer i 12 takt, ska bli så himla kul!!! :D den 4 september ska jag gå på min första lektion och sitta och titta på en annan grupp så jag kan snappa upp lite hur dom fungerar. den 5 sepetember är en stor dag! då får jag träffa alla andra danslärare, barnen! och deras föräldrar! pirrigt! och jag får bubbel i magen bara jag tänker på det! men det där pirret försvinner nog aldrig, min chef sa igår att hon efter så många år, fortfarande får det där nervösa pirret i magen. JAG ÄR G L A D !!



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Gud va kul gumman! Happy for you :D Det kommer passa dig såååå bra!! Puss

2010-08-29 @ 18:34:53
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Marielle

GRATTIS Fanny :D!!

2010-08-29 @ 20:50:45
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Doris

Stolt över dig gumman <3

2010-08-30 @ 11:31:21
Postat av: Johannas ordsamling

Du är bäst gumman! Och du kommer klara jobbet utmärkt, jag önskar dig all lycka! <3

2010-09-02 @ 22:54:07
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback