it's just a matter how i define my state of mind

today is a good day.

jag börjar dagen med en kopp ingefära te, romantisk komedi, tända ljus och massa mys i soffan. jag är sådär mysigt trött och den här dagen ska jag verkligen ta vara på. jag har mått dåligt länge i perioder, allt i livet känns motigt, men jag vet att det bara är jag som kan ändra mina tankar och göra mitt liv till någonting bättre. jag börjar idag och jag börjar med att ha mysigt all by my self. jag vantrivdes i mitt eget sällskap innan, men nu ja, nu är det riktigt mysigt!

så nu film - "the back-up plan" och en stor kopp te . .

god morgon sötnosar!





Kommentarer
Postat av: Doris

Jag önskar att jag vore du gumman, du är perfekt och fantastisk <3

2010-08-10 @ 15:14:49
Postat av: ella

är det okej om jag lånar den bilden? kan skriva och länka till dig <:

2010-08-24 @ 08:48:01
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback