Julius

i slutet av augusti flyttar julius hem till oss. jag föll pladask för honom och jag kunde inte släppa honom, grät påvägen hem från uppfödaren och bara saknar honom hela tiden. meningen är att julius ska vara en sällskapskatt enbart. för ja, han är verkligen sällskaplig! det är alla våra katter, men ni såg ju själva hur spyhynxen är. ikväll åker vi och betalar handpenningen. julius kommer komma hem till oss två veckor efter doris har kommit så vi får bekanta oss med henne en stund innan. ni tror säkert att jag fått kattfnatt. men faktum är att jag älskar katter! fyra katter är helt okej. och jag startar inte någon perseruppfödning innan vi bor i hus, eller iallafall en större lägenhet. så fnattig har jag inte blivit (;

här är min kärlek julius.



han satt i mitt knä hela timmen vi var och hälsade på och tittade in i mina ögon. alltså. smält smör.


 


Kommentarer
Postat av: Doris

Bortsett från ögonen är han ganska så lik Måns va? Ska bli så spännande att se bilder på nya katterna!

2010-08-04 @ 16:09:05
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Åååååh intala min sambo att det går att ha 4 katter i en tvåa, snälla! ;) Jag vill med! Men ja, när Baccardi växt upp då för han är ganska så extremt busig just nu hihi.

2010-08-04 @ 17:34:18
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Inte för att jag inte uppskattar katters busighet, men det är lite jobbigt när man inte får sova om nätterna hihi, inte läge att skaffa en till just då kanske :) äh, du fattar va jag menar :) Men 5 katter är mitt "mål" eller va man ska säga :) puss

2010-08-04 @ 17:39:08
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback