MISSION COMPLETED

så har jag gjort alla övningar för idag. 50 situps, 50 armhävningar (aj det brände), 50 rygglyft, och så någon wierd ställning jag fick av naprapaten, ligga på rygg händerna ut så man ser ut som ett t och sen upp med rumpan högt i luften och ut med ett ben rakt ut i luften..  ett ben i taget då.jag ska göra dom ikväll också. min gump börjar bli fast ^^ jag har insett att det går lika bra att träna hemmifrån. men visst är det kul att gå till gymmet med. och i höst ska jag det igen. men under sommarhalvåret tränar jag hellre hemmifrån med gummiband, hantlar och yogamatta! jupp (:





Kommentarer
Postat av: Doris

Du är duktig! Gympaövningar är perfekt, jag kör också situps och armhävningar, också kör jag stretchövningar för benen. Brukar göra lite övningar direkt när jag vaknat för att piggna till, och ibland även på kvällen för att bli trött. Härligt att köra situps tills man får kramp, då somnar man gott =) Känner att jag borde svarva till min fetlagda kroppshydda med lite spinningpass på gymmet.

2010-08-10 @ 15:09:45
Postat av: Doris

Och jag bara älskar denna vackra bilden på dig. Du är finast!

2010-08-10 @ 16:43:53
Postat av: ...

fanny, kan inte du berätta i ett inlägg om hur du blev av med ditt köpberoende? jag behöver hjälp..

2010-08-11 @ 00:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback