nighty night!

ville bara sticka in och säga god natt (: vi har haft en myspys kväll här hemma med god thaimat, wokade med färska grönsaker och ja, det blev toppen! sen har vi kollat på film "sin nombre" jättebra film. kan verkligen rekomendera den! och nu är jag påväg i säng. är inte så jättetrött men ska ligga på spikmattan och bläddra lite i tidning innan jag släcker.

imorgon ska jag hämta julius på dagis vid halv fyra och ska vara med honom i två timmar. hoppas vädret tillåter parklek (: men det står på mobilen att det inte ska vara det tyvärr. blir spöregn. jag var ute i regnet idag och trampade. helt blöt, men torkade fort. det är ju så varmt ute. helt underbart. jag älskar att promenera i spöregn. mår bra av det!

nu ska jag tvätta av ansiktet och smörja in det med nattkräm och borsta tänderna, ringa darlingen och säga natti natt och sen sussa (: hoppas ni haft en mysig kväll <3 sov så gott! pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Doris

Lille Julius går på kattdagis? hihi <3

2010-08-10 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback