sista doppet?

god dag kära ni! hoppas ni mår underbart idag! jag är lite upp och ner i magen. var ute på kalas igår, helt oplanerat och spontant,. var med en av mina bästa killkompisar i stan i går och flamsade runt. vi gick på mellandagsrean och shoppade, jag råkade göra av med typ 8 tusen.. var väl inte planerat direkt. köpte ny vinterjacka.. en mörkgrön canada goose jacka, mycket varm, lätt att ha på sig och snällare för min rygg. love it! ska slänga ut min fjällräven eskimo på blocket idag.. om någon ändå tänkt köpa en så mejla (: sen blev det en svea woodie som jag fick av älsklingen i julklapp (: lite tröjor från h&m och gina tricot och ett par mysbrallor (: mycket nöjd! vi fikade och stojade runt. någon (jag) kom på den dumma ideén att gå och ta en öl. tjena. fem starköl senare fick sebastian och robin komma och hämta oss med bil jag kunde inte stå på benen. varje gång jag var på toa så beställdes det in en ny öl. jag blir full på en öl, väldigt lätt påverkad. så jag trodde på fullaste allvar att jag drack typ två. sen blev det lite kräkningar, tappade min mobil i snön när jag skulle på toa, som sagt, älsklingen bara skrattade åt mig. sluddrade och hade mig. fy! aldrig aldrig mer. hade bara ätit två mackor till frukost och ingenting mer så det var inte så konstigt hur jag mådde ): hur som helst. kul hade vi det iallafall tills jag blev för full. tjoade och hade oss. (: spontan är inte alltid bra så att säga. sen när jag ramlat ihop på golvet i hallen och sebastian fått av mig ytterkläderna så la han mig i sängen, där jag sov gott ^^

blev massa gosande i sängen i morse, åh vad jag älskar honom! han är perfekt. mysig, underbar. blir många mysljud från oss nör vi gosar ^^ världens bästa sebastian. jag är så himla himla lycklig med honom. och glad framförallt att han älskar mig oavsett vad. med honom får jag vara mig själv. fullt ut. han är glad att jag har vänner, han är inte svartsjuk och kontrolerande han är glad och uppmuntrar mig till att ha vänner! det är inte många pojkvänner jag haft som gjort det. han är helt enkelt perfekt för mig! jag älskar dig hjärtat!

ikväll blir det nog det sista doppet i grytan för i år ^^ jag och mamma ska hem till några vi känner och äta lite dopp i grytan! ska bli mysigt! blir nog en långpromenad med adolf dit skulle jag tro. sen skynda hem igen. saknar sebastian så fort jag går ifrån honom. och han mig. känns som evigheter när vi är ifrån varandra och när vi är med varandra går tiden för fort. men också skynda mig på för det blir planering av bröllop ikväll! Jon kommer hit vid 20 och planerar med oss. han gillar att prata och det uppskattas (: han är sebastians bestman, och vår toastmaster! tycker massa om honom och då har jag bara träffat honom en gång! han kommer göra ett bra jobb som toastmaster (;

jag och älsklingen har varit tillsammans i en månad i dag :D gosigt! känns som vi varit tillsammans så mycket längre, inte för att vi är tråkiga och omysiga.. och tar varandra för givet, nej det är trygghet, och trygghet värderar jag högt! han ger mig allt jag behöver och massa mer. vi ska äta en mysig romastisk middag ikväll och så. blir en lugn kväll. känns som min mage behöver det!

ska hjälpa honom att plocka undan lite här nu, innan jag ska börja göra mig iordning! vi hörs senare, hoppas eran dag blir till den bästa och att ni mår bra! ta hand om er <3 puss&kram.



trygghet är i din famn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback