skärholmen

good morgon allihopa! vi vaknade vid halv tolv, sent, men det var skönt med sovmorgon,. vi somnade i pausen i idol, jag vaknar som en väckarklocka av mig själv samma minut som det börjar och försöker desperat få upp sebastian. han sover så djupt så det är omöjligt! haha, sötnos. så ja, jay vann. honom är vi bjudna på fest hos. inte illa att stå på gästlistan hos idolvinnaren, hehe. hur som helst. vid ett tiden vaknade han till och vi låg och myste i sängen. körde sanning och konka på skoj, som blev riktigt kul. slutade med att vi visste den ena pinsamheten efter den andra och har flera stora sugmärken på halsen.. tur att dom sitter lååångt ner. ibland får man vara flippad. (; vi har precis duschat, ska göra oss iordning och äta frukost, sen blir det skärholmen och shoppa julklappar! jag ska verkligen försöka bli klar med alla idag! sen åker vi till helena och joakim och äter middag, mysigt!

vad ska ni hitta på idag? hur som helst så hoppas jag att ni får en underbar lördag! massa pussar&kramar <3



varför hamnar vi inte på bild? :P hah. sebastian kan inte stå still.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback