swebus

sitter på bussen påväg till skåne, jag saknar dig älskling!! han grät när han kom hem för att han saknar mig, lillagubben <3 önskar jag var där och kramade om honom. det har blivit en del tårar här med. sitter med hans parfym på min tröja. han fick låna min parfym flaska och jag hans. gullig! hihi (: vi har hur som helst haft helt underbara dagar ihop och jag längtar verkligen tills vi ses igen. får se hur länge vi orkar vara ifrån varandra.. om det går en hel vecka. hu..
sitter och äter choklad "tarragon" med mandel är helt underbart god. jag brukar sällan tycka om choklad, men mums! och dricker ramlösa! ska strax kolla på ett o.c avsnitt och höra av mig till mysan. måste ju planera vad vi ska hitta på när vi ses. julmarknad i köpenhamn ska vi på i veckan iallafall. ska bli mysigt! vackert! och kolla lite julklappar. jag har inte många kvar nu, känns skönt.
föresten, har någon av er facebook? hade varit kul att ha er där, fanny von karamell heter jag där, hehe. vill inte att folk ska hitta mig. men lägg till mig om ni har lust! <3 så man ser vilka ni är också (: nu är det ca 90 st som fått lösenordet. glad att ni ville fortsätta läsa (:
nej om man skulle kolla på o.c och slappa lite, är ganska trött, sov lite innan, det syns på mitt hår kan jag ju säga.. ruffs. ^^ ha det så bra så hörs vi senare. puss&kram <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas att du slipper elaka kommentarer nu. Och ha så kul här nere i Skåne-land! :)

2010-12-13 @ 15:29:28
URL: http://akadia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag har lagt till dig på facebook nu :)

2010-12-13 @ 16:43:55
Postat av: Therese

Jag har försökt adda dig men hittar dig inte :( du får gärna adda mig om du vill. Hoppas att du får det toppen nere i södra Svearike!

2010-12-13 @ 20:14:38
URL: http://fromtheinsideandout.wordpress.com
Postat av: Hanna

Visst har jag facebook, Hanna Sikter, kunde inte hitta dig dock? jag är så kass på fejjan tydligen:/ men adda mig om du vill!

2010-12-14 @ 12:42:22
URL: http://graficum.se/blog
Postat av: Kajsa

Hittar dig inte på face :/ du kan gärna adda på Kajsa Lindmark. (har en svartvitbild)

2010-12-14 @ 18:49:22
Postat av: kajsa

hittade tillslut :P borde vara kul att se vilka läsare man har :)

2010-12-14 @ 18:58:13
Postat av: anne

hittar dej ikke :(

2010-12-15 @ 07:19:32
Postat av: Elisabet

Har skickat vänförfrågan till dig på facebook nu:)

2010-12-16 @ 21:58:15
URL: http://hurricanebetty.blogg.se/skickat
Postat av: Johannas ordsamling

Hjärtat, jag finner dig inte på facebook. Kan du inte lägga till mig?

Puss <3

2010-12-17 @ 14:25:28
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback