Hemmafuckingfru

hej hej hej hallå! gud vad jag kämpat med att få logga in på bloggen i två dagar nu. blir bara utkastad. därav min dåliga uppdatering. när man inte får blogga, eller kan. ja då har man helt plötsligt jättemycket att skriva om. är inte det typiskt (;

alexander står i köket och tillagar kvällens goda middag. jag fick välja! så det blev fläskfilé, potatiskroketter, aiolisås och sallad. jum jum. så nu står han i köket medans jag sitter och bloggar och leker hemmafru! (: blir film efter maten. jag är inte helt kry i kroppen så kanske ett bad också! jag är jättefrusen ): tina upp mina tassar lite. tedrickning blir det och mys med missarna. vera är mystokig som vanligt! <3

lite senare;

nu har vi precis ätit. jättegott var det! mätta och belåtna! ska göra lite te nu till oss och sätta på en film. hoppas på att min huvudvärk går över. aj. sitter och lyssnar på musik på spotify (är inte det de bästa som någonsin uppfunnits?!) band of horses med the funeral. den håller jag på att lära mig på gitarr. ska öva mer imorgon! då ska jag hem till pontus och kolla film så (: äta middag och ja! mys! han har redan lärt sig den på guran så nu är det bara jag som ska lära mig den sen kan vi spela in och sjunga i musikprogrammet han har. yeey!

ang. köket som några undrat över har vi fått leveransdatum! sega som fan är dom, men men. den 28 feb ska vi ha allt hemma för att kunna bygga köket (: kommer bli riktigt fint och jag är stolt. har sparat så mycket pengar till det här köket. tänk att jag var köpberoende bara för nått år sen. och nu sparar jag istället! jag är duktig! (: det är inte helt billigt med kök vill jag lova! hur som helst. nu är allt betalat, allt är påväg hem till oss. vi betalade för att få alla paket ihop plockade och hemlevererade och inbärda. kostade två tusen, och det var det värt JA! sen fick vi 2500 kr i presentkort på ikea för att vi köpte vitvaror hos dom (: perfekt. vi valde en induktionshäll så måste köpa nya stekpannor och kastruller, så det blir bra med dom pengarna (: alex är ledig den veckan så vi börjar så fort dom levererat! kuuuul. jag gillar att renovera!

här kommer lite bilder på gårdagens klädsel också (: nu ska jag göra fika! pusspusspuss <3


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback