Bussen

God dag vänner! Just nu sitter jag på bussen påväg hem. Det ska bli skönt att komma hem. Men det var fan inte kul att säga hej då :( blev många tårar från både mig mig och calle, vi är så blödiga. Tss. Haft det helt fantastiskt den här veckan och jag är så glad för min vän. Han är verkligen en keeper! <3 aldrig förut har någon varit så snäll mot mig utan att ha en baktanke. Fin person rakt igenom! Jag ska BARA ha människor i mitt liv som gör mig glad och får mig att må bra. Ja! :) alexander kommer och hämtar mig vid åtta tiden när bussen rullar in i stockholm! Vi ska bara ha myskväll hemma. Middag, film och slappa. Trött efter knappt tre timmar sömn i natt. När jag kommer hem ska jag vända tillbaka dygnet igen och jag ska börja plugga efter julledigheterna, börja med körkortet och träna på gymmet. Nu ska jag ta tag i allt och det känns riktigt bra. Skönt med rutiner! Sen ska jag så småningom börja söka extra jobb. Har många planer för 2010. Det här är vårat år älskling <3 ska samla ihop mina saker nu, ska nämligen byta buss i jönköping. :) vi hörs senare! Busspussar. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Här är låten!



http://open.spotify.com/track/1B0NS4Lx1dANaS0bhZ8Nug

2010-01-02 @ 18:03:01
URL: http://sjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback