glänsa.

hej allihopa! har ni haft en bra dag? min dag har varit braa, stressigt men bra (: det var verkligen jättekul på mattelektionen, vilken underbart härlig lärare :D man blev glad bara genom att titta på henne! lyste i ögonen på henne när hon sa "jag älskar att lära ut matte, det här kommer bli jääättekul" haha (; och ja, det var faktiskt kul.

jag sitter i sängen och skriver. jättetrött efter dagen som har varit fullspäckad. det ska bli enormt skönt att sjunka ner i sängen. orkar nog inte ens läsa. imorgon blir det sovmorgon, mysig frukost med tända ljus och sen städdag! ska dammsuga, bädda rent i sängen, städa toaletten, torka golven och plocka. glänsa var ordet!

bloggen är inte så jättekul nu, jag vet. för jag gör inte så jättemycket, ^^ blir mycket plugga nu. både matte och körkort. sen blir det ju renovering av köket också. gissa om jag längtar??! ska sätta oss på torsdag när alle går av jobbet och planera, måste åka till ikea och beställa allt också för nu är allt betalat, eller ja, vi har alla pengar. vi har gjort en bra skiss i ikeas köksplaneringsprogram och vi är överens om hur det ska se ut (: ska bli skitkul. jag älskar att fixa i lägenheten. inredning <3

nej nu går mina ögon i kors. riktigt trött. ska springa och borsta tänderna och sen krypa ner och sova. vi hörs imorgon kära ni (: hoppas ni vaknar upp glada och pigga imorgon (:

puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback