flygplaaan

god morgon (: sovit gott? jag har inte sovit många timmar vill jag lova. men jag är ganska pigg ändå. tvättade massa igår och det var skönt att slippa se ett tvättberg när man går in i datarummet. färga håret gjorde jag också. blev rött och det var ju meningen (: sen kom pontus hit och höll mig sällskap i två timmar, vi spelade yatzy, pratade och skrattade. han får mig fan på bra humör när det verkligen behövs! en klippa! när han åkt så försökte jag komma i säng, men som sagt, svårt att sova. har fotat massa, ska lägga upp sen när jag kommer hem på fredag. för jag tänkte ha en bloggpaus medans jag är borta. och nu hinner jag inte slänga upp dom tyvärr. ska packa klart, duscha, sminka mig och ja, äta upp min frukost (: älskar havregrynsgröt. idag blev det med linfrön och russin. nam! planet går kvart i fyra. tar lite mer än en timme. sen blir det shopping i danmark! kuuul :D

nu ska jag kolla mejlen och sen hoppa in i duschen! ha en jättemysig dag nu, så hörs vi när jag kommer hem på fredag! (: eller lördag, vet inte om jag kommer hem sent på fredagen.

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad mysigt med en tur till danmark.Ser framemot bilder sen.Kram!

2010-01-27 @ 23:50:02
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback