God kväll

sitter uppkrypen i soffan med topphälsa, ett glas cola och tända ljus. sitter och kikar lite på h&ms hemsida. mycket fint, jupp. blir nog en beställning snart. alltså jag är rädd för mig själv. förstår ni hur mycket jag kommer shoppa sen när jag har jobb? hu. men kul (: jag älskar kläder. nu behövs bara större garderober. för mina hundra klänningar får inte längre plats på klädstången. nu får jag vika ner några i lådor också. ilandsproblem, jag vet!

varit med alexander idag, vi åt mysfrukost. jag är duktig och äter havregrynsgröt med linfrön och mjölk varje dag. inte ens gott med sylt. kanske banan? hur som helst. satt och pratade länge och sen var det dax för sminkning och så. sen har jag piiiiiiip. ja jag kan inte skriva om det här tyvärr. men det har varit kul, mysigt som alltid (:

och ja nu. alle är på jobb. och jag växlar min uppmärksamhet mellan tvn, datorn och topphälsa! sitter och tittar på ljusens lågor och njuter. visst blir man lugn av att bara titta på ljus? det blir jag! en sån här fin köpte jag på ikea, däri står ett vitt blockljus. fiiiint <3

ska läsa lite nu. och mysa i soffan. vi hörs senare. puss&kram. 






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback