Let's dance!

God kväll fredag! Myskvällen hos mamma är i full gång! Vi sitter i soffan och tittar på let's dance. Äter smågodis och är mätta efter tacos! Riktigt gott var det :) jag tog en dagens outfit bild i dag när jag var ute och shoppade. Men nu bloggar jag från mobilen, så det får ni se i morgon! Var fint iaf :) jag hittade en jätteFin stickad Väst med stor mysig krage och fickor. Mys! Får fota den med ;) svart är den. Jag kollade på den innan jul och då kostade den 250 kr och nu var den halva rea priset. Så 70 kr fick jag betala! :-D lämnade tillbaka ögonkrämen och fick tillbaka 350 kr för den. Galenskap vad det är dyrt för en liiiiten burk med kräm. Tss. Köpte block och pennor till natten också :) ska skriva in alla tal som jag räknat på lösa papper. Kommer bli fint :) sen ska ni få se resultat från hår färgningen också! Mer ljusrött! Nöjd är jag! :) rödbrun henna är nog den bästa. Har kört med kopparröd ett tag, men den är nästan för mörk. Sitter och planerar lite. Jag är riktigt sugen på inredning, Pyssel osv. Ska fixa klart med tavelprojektet först bara Hihi. :). Skriva en lista på allt som jag vill fixa! :-* nej nu ska jag fortsätta umgås och dricka mitt te innan det kallnar! Ha en supermysig kväll. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback