myskissar

hej allihopa! glad är jag idag (: vaknade med ett leende på läpparna! fick frukost på sängen och sen steg jag upp. mest bara slappat. ringt till coop och fick ett glatt besked även där. ska på arbetsintervju nästa vecka! det blir jobb sju dagar i sträck och sen ledig sju dagar i sträck. fick prata med min kompis som kände igen min röst på en gång! hon hade snappat upp tjänsten och jag hoppas verkligen att jag får den, perfekt medans jag pluggar! vardagar är det kvällar, typ 16 till 22 och helger 12 - 21. peeeengar! så idag är jag GLAD! har precis fått tillbaka ena delen av körkortsdelen också som man måste ha för att få övningsköra! och imorgon ska jag till optikern och få resten ifyllt (: sen ska jag ringa till körskolan nästa vecka och skriva in mig. måste ta tag i allt nu, bocka av lite saker på göra listan! känns jätteskönt att komma igång! (: idag ska jag plugga matte, imorgon är det mattelektion igen. ser fram emot det. var verkligen roligt sist! (: ska komma ihåg att springa förbi bokhandeln och köpa ett fint block och pennor och linjal! japp! ikväll ska vi titta på film, äta thaimat och som sagt jag ska plugga! katterna sitter här och tittar på mig! mysiga. älskade myskissar <3

ska ta och hoppa in i duschen strax, peela kroppen, ansiktsmask, inpackning och fila fossingarna. jag älskar att pyssla om kroppen och vara fräsch a och o. hygien alltså ^^ sen blir det myspys ikväll. hoppas ni får en jättemysig kväll också! ta hand om er (:

puss&kram.



här sitter vi nu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback