Natt ute

God morgon! Hoppas ni sovit gott. Jag är riktigt trött, har sovit dåligt och för lite, men vad gör det om hundra år? :) i dag alldeles snart börjar min första matte lektion. Lite seg i kolan så här på morgon kvisten. Men jag tror man tänker bättre tidigt?! Kanske bara inbillar mig :) hur som helst jag är glad att jag tagit tag i matten. Ett spöke som hängt med i bakhuvudet sen jag slutade gymnasiet, haha. :) har ju inte bloggat på två dagar eller någonting sånt. Har iaf varit på bio och sett avatar, den var helt underbar från början till slut. Den vill jag se igen. Valde utan 3D för det var smockat överallt. Så det blev utan. Men lika bra det. Är ju åksjuk så det räcker och blir över. I dag har jag varit på barnkalas, iris fyllde 3 år och fick massa fina paket. Från oss köpte jag lera i olika färger, kritor, en barba pappa bok som man ska lära sig räkna i och lite till. Hon blev glad :) det blev tårta och te. Mums! Sen körde mamma hem mig till pontus och vi har haft massa diskussioner om ideal, självbild, hur man är utåt osv osv. Vid tre tyckte vi att vi hade pratat klart och ist för att avbryta varandra så blev det en mindre hetsig dialog. Haha :) trötta!? Nu ska jag fixa och Sen i väg. Vi hörs senare. Ha en bra dag! Godmorgonpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback