Stan

Hej hej! :) hoppas ni mår bra. Jag sitter och tittar på en film och snart blir det middag. Köttfärssås med pasta. Äntligen fredag. Det är någonting mysigt med fredagar. Det är min favorit dag! Vi ska mysa hemma i kväll med film, lite fredagsgott. Det blir en lugn fredag med andra ord. Ska planera lite kök, eftersom vi ska till ikea på tisdag och köpa allt som ska köpas :) ska bli jättekul. Tänkte ta ett bad och ja, slappa. Så skönt. Lugn och ro. Gick upp tio i dag. Gjorde mig i ordning och mötte upp pontus i stan. Där åt vi frukost tillsammans på ett café och sen gick vi och hämtade ut en palestinasjal som han köpt åt mig. JätteFin! :-D sen åkte vi hem. Och nu är jag som sagt hemma igen. :) Vad ska ni hitta på? Ha en jättemysig början på helgen. Och tack igen för era kommentarer! <3 puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback