svarta slingor.

god kväll lördag! vi har precis ätit upp lördagens middag! vi åt thaiwok med bla. gröncurrypasta, apelsin, vitlök, ingefära, och broccoli. nam nam! (: dukade med mateustallrikarna och iittala vinglasen, ack jag är en sån märkes-nörd när det kommer till inredning. men vafan, någon nörd måste man väl få vara?! (; 

varit i farsta centrum idag på dagen. köpte; svart ögonskugga, vitglittrig ögonskugga, svart hårfärg (ska färga håret på alle och jag snor till svarta slingor som jag ska lägga i underhåret som bara ska sticka ut i det röda. tror det blir kanon! (: köpte en hålslagare för läder också på panduro. ska nämligen fixa med nitar på min bikerjacka någon dag. har suttit och petat av massa nitar från ett gammalt trasigt nitbälte. pyssel är skoj! sen blev det ett par svarta nätstrumpbyxor som var halva på reapriset. och sen tog vi varsinn chailatte från ett jättegulligt litet take away. fotade muggen. gyllig! (: rosa och söt.

ikväll blir det 25 års firande trots allt av min barndomsvän cecilia. vi har kännt varandra i 22 år. de ni. det är min äldsta vän jag har. tobbe har jag känt i hela mitt liv, men han gick sorgligt nog bort 06. fortfarande svårt att ta in. eller så vill man helt enkelt inte. så det ska vi gå på ikväll. det blir kul. gå rockigt klädd till en schlagerklubb. haha (:

ska ta och färga dom där slingorna nu och alles hår och sen är det bara hoppa in i duschen, sminka sig och åka iväg (: hoppas ni får en kanonlördag! vi hörs imorgon! lördagsgodispussar! <3

 

 

här har ni nya piercingen också.


 


Kommentarer
Postat av: Mysan

du är finaste<3

2010-01-31 @ 17:06:43
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback