1 månad.

till minne av min älskade vera.

den andra varje månad kommer vara en ledsen dag för mig. tänk att det redan har gått en hel månad sen du somnade in i mina armar. kommer leva länge på ditt spinnande, och få höra att du bara spann när jag kom i närheten. det betydde så mycket att få höra det. att du faktiskt kände dig trygg i min närhet, precis som jag gjorde i din. kan inte skriva om dig utan att gråta. det går inte en dag utan att du finns i mina tankar och jag saknar dig alltid. tänker på hur du har det, vad du gör, vad du känner. jag hoppas av hela mitt hjärta att du har det bra i katthimlen och att du har träffat många kattkompisar. jag hoppas att du känner dig mer till frids än vad jag gör, och att du känner dig mycket mindre ensam. hålet i bröstet du lämnade efter dig skaver och värker. känns som jag inte kan göra någonting för att fylla det. jag vill få hem dig, din aska och få känna mig lite helare. när du är hemma igen, hoppas jag att det kommer kännas lite bättre. ord kan inte beskriva vad du betyder för mig, hur mycket jag saknar dig, och hur mycket jag älskar dig. varför gör det så ont att älska någon så mycket?



det ser ut som att du ler. <3





Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Åh, jag börjar gråta bara av att läsa din ord.. jag fasar för den dagen, usch va jag fasar för den dagen! Lider med dig att du redan behövt uppleva den dagen!

2010-07-03 @ 01:32:01
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback