10 min..

.. av spänning. hittade såklart (tradera är bäst) den röda tröjan från monki med vita prickar som jag bloggade om tidigare (: whi! uppe i 31 kr nu. och kostade 350 kr från början. den. ska. jag. vinna. jag köper bara saker jag verkligen verkligen vill ha. och så säger jag om allt jag vet. men det är mycket jag vill ha. mohaha. kommer bli fin ihop med min svarta fjällräven kånken (: mhm! (jag vann den) :D

sitter och kollar på en av filmerna ni tipsade om, kick-ass! jättebra änsålänge (: så tack tack för tipset. kom gärna med fler filmtips (: imorgon blir det wallandermaraton! har alla filmerna nu. ska bli jättekul och jag hoppas det blir mulet som idag (:

har haft en mysig dag, blev massa fixat på dagen, skaffade ny mejl till tradera, skönt att ha en egen dit, så man slipper blanda ihop alla vinnarmejl hit och dit med vanliga mejlen. ringt massa skolor, tvättat en maskin mörk tvätt, ätit lunch, ätit middag i parken, och haft myskväll (: jättebra och jag mår bra!

ska fortsätta med filmen nu, vi hörs imorgon! sov så gott nu. puss&kram.






Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja men visst är den! Klockren, filmmusiken är störtskön bara den:)



Ett annat filmtips, om du inte redan sett den; Inglourious Basterds. kram / Elisabet

2010-07-09 @ 01:04:18
URL: http://hurricanebetty.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jaa, se den!:) Himla bra film den med. Jag sitter mest och drömmer mig bort till äventyr och lite varmare breddgrader, men egentligen borde jag sova! Vad hittar du själv på? :)

2010-07-09 @ 01:38:12
URL: http://hurricanebetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback