colourpoint perser uppfödning

vi pratar om det, jag har velat länge och nu kan det faktiskt bli så att vi slår slag i saken! vi ska föda upp colour point perser och jag har suttit mestadels av dagen och kollat efter färgkombinationer och jag tror jag fallit mest för PER n33, en blåmaskad kisse. så vackra. colourpoint persern är färgad som en siames fast i väldigt många olika färgkombinationer. och dom är större i kroppen än vanliga perser katter. isblåaögon och färgad i ansiket, svansen och benen. se bilder! det här ska bli kul! nästa vecka åker vi och kikar på kissekatt.













Kommentarer
Postat av: Doris

Åh! <3 Vad underbart! Föda upp kattungar är drömmen liksom! Så mysigt

2010-07-28 @ 16:31:47
Postat av: Johannas ordsamling

Hej fina du, först måste jag säga att du kommer passa utmärkt som kattuppfödare. Vad roligt det måste kännas med en sån plan? :)



Blir så glad när jag läser dina inlägg, du verkar må så bra! <3

Jag saknar dig! Och nu på söndag flyttar jag till Norge, så nu dröjer det ännu längre tills vi ses.



Ta hand om dig!

PUSS!!! <3

2010-07-28 @ 17:12:34
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Va roligt! Så söta =) Hade också velat föda upp katter, men jag känner så starkt för bondkatter och vill ge de hemlösa katterna hem först och främst =)Jag får satsa på katthem ist hihi, faktiskt en dröm jag har =) Puss!

2010-07-28 @ 22:22:38
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt underbara. <3 vad kostar en sådan kissekatt?

2010-08-11 @ 16:54:45
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback