Doris

nu har vi tingat en perser. att föda upp colorpoint katter bara är inte så kul tycker jag, så det blir både vanliga perser för det blir i alla möjliga olika kombinationer och sen colorpoint som jag bloggade om häromdagen. dom får man inte blanda med andra färger. så. på onsdag åker vi och sover på hotell ska bli mysigt! och sen åker vi till kattuppfödaren på vägen hem och betalar handpenningen. hennes katter har så himla himla fin och tjock päls kommer bli en liten boll. hon har jättemycket päls redan nu, och ja det kommer bli mycket mer. kommer bli mycket kammning på fröken fluff (: jag älskar hennes blick. min doris. eller hedwig. det får vi se när vi ser henne. längtar! det här känns bra, mycket mycket bra. det var nog kärlek vid första ögonkastet. nu känns det bra. nu är vera hemma, hon är i tryggt förvar och jag längtar efter kattbebis. nu ska vi skapa band kissen, nu ska vi få det hur mysigt som helst och det kommer kännas tusen ggr bättre med kattunge istället för vuxen katt. du är så välkommen hjärtat <3 vi längtar efter dig!



ett par dagar gammal.











Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Nämen vilken liten söt =) Vart finns uppfödaren? Kram

2010-07-30 @ 00:30:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Vilken sötis!

2010-07-30 @ 00:35:49
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Ska kolla den länken! Mysigt med kattungar ju! Bara bra här, hur e det med dig? Varit lite orolig att jag skrev nåt dumt eller så i mailet, men förstår att du inte hunnit svara! =) Puss gumman

2010-07-30 @ 14:32:20
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Underbart söta i länken du skickade!! =)

2010-07-30 @ 14:34:45
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Förresten, betyder det här att ni inte kommer ta en kattunge från veras syster? puss

2010-07-30 @ 14:53:14
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Väldigt fin!



Förresten, detta kan låta lite wierd, men på första bilden när kissen bara är några dagar, tycker jag den liknar alle en aning... Något med ögonen, eller när alle har frisyren kammad uppåt kanske? Låter säkert jätteknasigt att jag gör sådana paralleller... ( ;



Ha en go helg!



Kram

2010-07-30 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback