ikea

hej. har precis duschat och smort in mig med cocosbodybutter, sommarkänsla! ska strax till helena och sen åker vi till ikea och prövar ny säng till mig. har ju en dubbelsäng (180) och ja, två 90 sängar, så jag behöver snäppet mjukare, vaknar upp i pain varje dag. hua. så det ska vi göra idag. lovad helkroppsmassage av darlingen ikväll också. är helt stel ): och packa ska jag med åker ju till varberg!

ska gå och välja kläder och fixa frillan och sen åker vi! hoppas ni får en bra dag! det ska vi ha <3 pusspuss.



en sån här katt/hund bädd vill jag ha! såg den i en inredningstidning för några månader sen. skit cool. gjord i gummi av gammla bildäck. och ligger runt 600 kr. fiiin. får plats många kissar i den :D



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

åh så fin! vart kommer den ifrån?

2010-07-31 @ 17:29:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha ha! Ni får väl sova kvar på IKEA så ni kan testa madrasserna ordentligt!



Jättetrevligt med GRANIT-planerna! Jag var på ett jättetrevligt creperie på Gotland förra året som startades av grundarna till granit. Jättejättefint och gott! Crepes med saffransglass och salmbärssylt. Mmmmm....



Ha en fin resa! Kommer kissen med hem nu?



kram

2010-07-31 @ 18:09:05
Postat av: Doris

Vilken skön kattskål =D

2010-07-31 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback