Landet

god morgon! lite stressad, så skriver bara snabbt (: hemma igen i sthlm och sovit gott! jag älskar våran säng! ska äta frukost snart, precis duschat och sminkat mig. ska till h snart och uträtta lite äreden, fika med mamma och gå till optikern och hämta ut mina glasögon (: sen åker vi till landet och är där i några nätter, så det blir bara bloggning från iphonen och inga bilder.. men men. ska bli jättemysigt att komma dit ut och myspysa! ska åka ut med båten och ligga och sola på någon mysig klippa/strand och ha med oss lunch imorgon och bada såklart. ska bli fint väder. men ikväll ska vi grilla och bara ta det lugnt. ska bli skönt. man blir harmonisk i kroppen av att komma ut dit. jag brukar alltid somna på soffan en timme när vi kommit dit. så skönt. ska ta med massa tidningar och bok. "varför mår vi så dåligt när vi har det så bra" mm. kan man ju undra sig!

nu blir det frukost! ska skicka vinnar mejl också innan vi åker, och packa! sen så. ha en jättemysig dag nu! massa pussar.



tänk att det är över fyra år sen du kom in i mitt liv!



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Hoppas ni får mysiga dagar på landet! Hänger katterna med? Puss

2010-07-15 @ 16:51:12
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback