myskväll

vi sitter och väljer film just nu. och när vi har gjort det så ska jag duscha och tvätta håret och smörja in mig i body butter blåbär och hoppa i pyjamasen! mys! älskar att vara ny duschad. ska göra några mackor och en kopp te och tända ljus, sen sjunker vi ner i soffan med lucifer <3 och myser till en film. jag är så himla trött ikväll, eller har varit det hela dagen. pratade med helena i telefon nyligen och det blev inte mycket vettigt sagt kan jag ju säga (: kanske åker ner till hennes pappas sommarhus i varberg nästa vecka och då blir det ullared. ska kika biljetter! men det såg galet dyrt ut. så vi får se :/ men det hade jag verkligen velat!

kissekatten igår var söt söt söt. helt kritvit och brunaögon, ska fundera några dagar och sen höra av mig! så nu vet ni det (: pappan var vera upp i dagen i lynnet. han vill jag ha, och det ville hon med (; han var ändå 12 år. sötaste katten! hade ögonkontakt med en hela tiden. jättemysig! jag älskar verkligen katter. vet inte hur jag skulle må utan dom. inte bra iallafall.

nu ska jag duscha och sen ha myskväll med min familj <3 vi hörs imorgon! då ska jag fika med jepser inne i stan och på dagen blir det fixa med köket igen! och middag borta också! ska bli mys! vi hörs.

puss&kram!









Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Va mysigt om ni tar hemma kattungen, åh, vill oxå hihi. Puss puss

2010-07-19 @ 23:58:42
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback