sommar, sol och mcflurry.

haft en jättemysig dag ute i solen, lucifer följde med ut på filten idag igen och jag har blivit brunare (: skönt att slippa se likblek ut. har precis varit på affären och köpt lite frukost. middag behövde jag inte köpa för ska göra tonfisksallad snart och salladen finns redan ihopmixad med all sallad från tacosen igår. sen i med ett par hårdkokta ägg och lite olivolja och tonfisk. gick till mcdonalds och köpte mcflurry och satt i parken och åt. tittade på fåglarna och myste!

på måndag flyttar vi hem igen. känns skönt att få in vanliga rutiner igen. och det första jag ska göra förutom att umgås såklart är att rensa i min stora garderob, har redan börjat. men uh, det är väldigt mycket som ska ut och antingen säljas eller lämnas på loppis. ska bli kul att se hur milia och dom andra kissarna trivs ihop också (: ska spendera varma dagar ute på landet och bada, sola och grilla. blir nog att vi åker dit redan den 8:de, och jag längtar. behöver få slappna av ordentligt! och bada har jag inte gjort i år än (:

ska ta och duscha nu, börjar äntligen bli lite svalare. så en kall dusch och hoppa i en ren oversize t-shirt och börja med middagen. blir ju bara att koka ägg och blanda ihop allt (: sen ska jag kolla på film och mysa! läsa topp hälsa och meditera. så ser min kväll ut ung.

tänkte höra om ni har några film tips? tycker jag sätt allt och det har jag kanske också? ser ju alltid på film! jag tycker iallafall om romantiska komedier, drama, komedi, skräck och thriller.. ja typ allt utom action! så ge mig lite film tips! har sätt för många dåliga filmer på sista tiden );

hoppas ni mår bra ute i solen! massa solpussar!



en av t-shirtarna jag köpte! fin va (:





Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Har du bestämt dig för att behålla Milia iaf? :)



Har tyvärr inga filmtips... kollar aldrig på film, så skulle jag säga nån har du antagligen sett den ändå ;) puss

2010-07-03 @ 20:03:30
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Kick-Ass är ett riktigt hett filmtips, den är kanonbra!

2010-07-03 @ 22:40:58
URL: http://hurricanebetty.blogg.se/
Postat av: Petra

Amelie från Montmartre

Tecknade japanska filmer av Hayao Miyazaki



vad jag kom på just precis nu...

2010-07-04 @ 09:20:55
Postat av: kajsa

Här kommer filmtips från störtsa filmnörden:



Wallander-indrivaren

The last house on the left

Big fish

Blow

Stockholm boogie- man blir aldrig less ;D

2010-07-04 @ 17:30:11
Postat av: Daniella Skywalker

jättefin:D förresten har du gjort din design själv?

2010-07-09 @ 01:55:16
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback