Tisdag!

God morgon sunshines! ska snart äta frukost, blir gott rostad lantbröd med marmelad och juice till. kanske ska duka till oss på balkongen, men det var inte direkt soligt idag såg jag (: skönt med lite skugga! idag är det massa inplanerat och det tycker jag om. sålänge det är väl planerat så!

ska äta frukost nu, sen duscha, sen åker vi till ikea och kikar runt, ska köpa mer socklar och även ett skåp som ska vara över kylskåpet, sen ska jag på intervju/middag hos en barnfamilj här i närheten. och sen vid åtta ska jag möta upp jesper och gå och fika! hjärtat kommer in och fikar med oss sen också! ska bli kul att dom får träffa varandra (: sen är tanken filmkväll om vi får igång datorn i vardagsrummet, har strulat lite de sista dagarn. men jag har över 600 dvd filmer, så det går nog ingen nöd på oss :P

ska hjälpa till och göra frukost nu (: vi hörs senare. ha en mysig dag! puss&kram.



imorgon tar vi hem våran älskade måns igen. <3 jag saaaaknar dig! och vi längtar efter dig!



Kommentarer
Postat av: Doris

Alltså lille Måns är ju bara så söt! Och som han flyger fram på bilden, ser fullkomligt belåten och mysig ut! Vad spännande med intervju idag, håller tummarna för dig! Puss!

2010-07-20 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback