tre är alltid toppen!

jag är glad, ikväll mår jag bra! jag underbara ni för mysig kväll. my, jag och helena hade tjejdag och kväll idag (: gjorde oss fina och åkte in till stan och gick på D6 på drottninggatan, D6 = drottninggatan nr 6, smart. jättegod mat. jag åt en oxfilépasta med grädde, champinjoner, purjo, vitlök och persilja. jum jum! sen åt vi cream caramell till efterätt och rullade hem efter 2 timmar. mår fortfarande illa. haha. men det var jättegott. 300 kr för varsinn maträtt var ganska saftigt, men det är som vi sa, vi gör det så sällan, och vi är värda att äta gott! ja! (:

jag har haft det jättemysigt verkligen <3 blev glad innan mamma gick också. hon sa att hon är så stolt över mig. hur fin hon tycker jag är, hur glad hon är att jag är hennes dotter, att jag är klok, lojal och omtänksam. att jag är den finaste personen hon känner. när det kommer från ens mamma. ja, då träffar det i hjärtat. kärlek borde vi dela ut mer. jag snålar aldrig på ordet kärlek. ordet kärlek och allt vad det innebär ska vi använda ofta! jag älskar och jag älskar djupt och innerligt. jag mår bra av att älska, sprida glädje och fina ord. för det är ju jag! jag är sån har aldrig varit sparsam på sånt! och kommer aldrig bli det heller! älska mer!!







Kommentarer
Postat av: Doris

glad att du är glad gumman :*

2010-07-26 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback