bodyshop junkie..?!

ja man kan ju undra.. (; dom här prylarna har jag just nu hemma.. och jag kan meddela att allt jag har hemma inte fanns med på deras hemsida.. så det fattas lite bla. mandel bodybutter och oliv body butter.. mandel har förövrigt utgått ur sortimentet, arg! på bilden uppe från vänster; satsumas body butter, strawberry body butter, coconut body butter, sweet lemon body butter, mango body butter, shea body butter, dagkräm med e vitamin, nattkräm med e vitamin, coconut bodypeeling, satsumas duschtvål, satsumas bodypeeling, strawberry bodypeeling, coconut spray body lotion, hampa handsalva för väldigt torra händer, kylande pepparmint fotlotion & pepparmint fotkräm för väldigt torra fötter.. har haft så himla mycket gratis checkar.. vad ska jag säga :P allt är nästan nytt så jag tror jag klarar mig ett bra tag nu.





Kommentarer
Postat av: Marielle

Lyxigt hörru ;). Dem luktar så gott och du ger ju penghar till något bra med.

2010-06-14 @ 09:07:41
URL: http://donnadeluxe-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback