midsommarafton 2010

riktigt mysig midsommar. vi sa att det var en av de bästa och det var det verkligen. avslappnat, mysigt och roligt! vi har hoppat och stojat, tittat ut över vattnet på ett berg, grillat, ätit massa söta jordgubbar, skrattat, gått promenad och plockat massa ängsblommor och gått igenom häshagarna, slappat, pratat, myst en massa! väldigt bra midsommar, tack mamma och my och adolf (: vi har iallafall suttit på ett berg och blickat ut över vattnet och haft findukat på filt med jordgubbar, middag, cider och plockade blommor. jättemysigt! och så har vi fiskat, det får man ju inte glömma :D

var mysigt att komma hem till milia, hon var mysig och spann och kom upp i knät på mig när jag satt på golvet, enligt förra ägaren så skulle hon skrika och gömma sig. ingenting som jag märkt av alls (: och det känns skönt. glad att hon verkar trivas! jag älskar mina katter och hon kommer få det bra här! önskar vera fick träffa henne också. men hon är nog här och hälsar på också. lillsnuttan. saknar! ): glad att vi ska ta en kattunge från veras familj om fem månader också. blir full rulle med massa missar här och jag älskar det. jag mår bäst med djur omkring mig. fyller mitt tomrum i bröstet.

vi kom hem för någon timme sen som sagt, kelat med milia. varför vill jag döpa henne till ebba? haha. hon ser ut som en ebba och när vi tar en kisse från sundsvall (veras familj) vill jag döpa henne till doris :P hedvig och doris är väl fint. höhö. jag har alltid haft knepiga namn på mina djur (;

ska ta en dusch och göra en kopp te till mig och my sen ska vi krypa upp i soffan med tända ljus och titta på filmen "dear john" som båda velat se länge så nu ska vi det (: sen ska vi nog krypa i säng. trötta! om det inte blir regn imorgon blir det gröna lund för hela slanten. usch mina pengar rasslar iväg. har gjort av med påtok för mycket de senaste dagarna och jag kan ju säga att det var snålt på kontot nu när jag betalade milia. jag tänker som en femåring i bland. men men. nu blir det spara när my åker hem, haha. :/

ha en jättemysig kväll! kärlek och glad midsommar vänner! <3

 















Kommentarer
Postat av: kajsa

din mamma är hur fin som helst!! och du med såklart

2010-06-27 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback