my-skväll

god kväll kära ni. hoppas ni haft en bra dag och en bra kväll just nu. jag har haft o.c maraton på dagen och packat och planerat och så. för jag har ju som sagt inte bott i lägenheten på flera månader, men nu är köket nästan klart och jag och my är lika ohemma här haha. man känner sig som en gäst i sitt eget hem. men det är ju som sagt en vanesak (: och det ska bli jättekul att bo här med henne dom här dagarna och vi har redan nu sen hon kom haft jättemysigt och skrattat massor. gud vad jag behövde att hon kom. och nu är hon här! mysigt!

rörmockaren var lika oseriös som det verkade så han tackade vi nej till. imorgon kommer det ett seriöst företag hit och fixar vattnet i köket, så vi fick äta ute ikväll och det var mysigt (: resturang är alltid uppskattat! satt där länge och myste och sen gick vi till videobutiken och köpte varsinn påse med lite lösgodis. har nog aldrig plockat så lite i hela mitt liv :P ska snart välja film och titta på sen ska vi nog göra varsinn kopp te och lite mackor och fika innan vi sover.

imorgon kommer helena hit och äter frukost med oss, eller ja det var tanken men nu har vi ju inget vatten i köket, så det blev andra planer, så hon åker hit, tittar på köket och sen åker vi tre in till stan och shoppar. massa rea nu. iih. på kvällen blir det antagligen biomys.

nu blir det film! ha en mysig kväll nu. saknar dig älskling! vill bara ha dina varma kramar igen. jobbigt att vara ifrån dig i några dagar, men det får gå helt enkelt. puss!

 

nyinköpta kånken ryggor. jag älskar rea! okej det var bara 100 kr billigare per väska! men med tanke på kvaliten och hur mycket jag använder mina kånken (har mossgrön, ljusgrå, svart och rosa) så är det helt klart värt det!



Kommentarer
Postat av: Malena

Hej,



Kul att se det nya köket, jag tycker det är såå snyggt, vill göra likadant hemma hos mig... En fråga: Var har du köpt dom fina Kånken ryggsäckarna?

Kram

Malena

2010-06-24 @ 14:14:37
Postat av: fanny

malena: aw, tck så jättemycket. glad jagblir! också jättenöjda!! :) <3 idag kom vattnet igång också :D jag köpte ryggsäckarna på http://shop.kgoutdoor.se/fjallraven-kanken/639-0 där kostar dom 399 kr ist för 499 :) kram!

2010-06-24 @ 22:29:43
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback